Autobusové nádraží Kralupy nad Vltavou

Adresa: Nádražní , 278 01 Kralupy nad Vltavou, Česko

Webová stránka

GPS: 50.239296, 14.313143

Plus kód: 68Q7+P76 Kralupy nad Vltavou, Česko

Oblíbené směry: Autobusové nádraží Kladno, Autobusové nádraží Mělník, Autobusové nádraží Praha

Mapa: 

Níže můžete vidět obrázky a recenze od společnosti Google:

Comi
5.00/5.00
11.8.2022
Světlá a prostorná budova kralupského nádraží socialistického realismu byla otevřena roku 1986, mně osobně byly tři roky 🙈 Dominantou budovy je socha Prométhea - titána, jenž údajně neměl žádnou úctu k božstvu, tropil si z nich žerty a veřejně se jim posmíval (přestože bojoval na jejich straně, pokud šlo o boje mezi titány) 🤔 Socha má symbolizovat utrpení Kralup a jeho obyvatel při náletu na konci 2. světové války a prý je ji přezdívá "mrzák" ♿ Nyní nádražní budova netrpělivě čeká na svou rekonstrukci 🙏
Andrea
1.00/5.00
5.6.2022
Je mi to líto, ale tady někdo zamrzl v čase. Jsem maminka s kočárkem a zároveň dcera vozíčkáře, takže dvojitá osobní zkušenost, že se z perónu nijak nedostanete a nejlepší variantou je počkat na zpáteční vlak a odjet. 🤦🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ Pro jistotu jsem se byla zeptat v informacích, kde mi paní sdělila, že berbariérově se tam opravdu nedostanu, že si musím vždycky někoho odchytit, aby mi s kočárkem pomohl. Kdo pomůže třeba vozíčkáři? Více jak jednu hvězdičku nemůžu dát. Snad se brzy někdo zamyslí a zapracuje na inovaci, která by měla být samozřejmostí. 🙏
Jakub
5.00/5.00
1.5.2022
Velmi hezké původní nádraží s krásnou původní výzdobou i tabulemi s odjezdy vlaků. Čisto a celé takové jak z minulého století.
František
2.00/5.00
6.9.2022
Nádraží, které se zastavilo v čase. Kdysi nadčasová a skvěle řešená staniční budova nezvládá držet dech se současnou dobou. Takto velké nádraží, které denně využije několik tisíc cestujících, není bezbrariérové - což je nejen velmi nepohodlné pro rodiče s kočárky, ale zcela ostudné pro vozíčkáře a další s omezenou pohyblivostí. Informační systém na nádraží nejspíše pamatuje dobu konstrukce budovy samotné (r. 1986), často se stává, že jsou zobrazeny třeba jen 3 nejbližší odjezdy, což mi je dost k ničemu. Perony nástupišť nejsou ve výšce vagonů, ale pod úrovní, opět budou původní. Dlažba v podchodech a na nástupištích určitě pamatuje lepší časy, stejně jako ostatní inventář nádraží. Jediné, co lze za mě vzít jako plus, je relativní čistota prostor jinak velmi smutného a zastaralého nádraží.
Vladimir
4.00/5.00
20.5.2022
Poměrně velké nádraží, které na mě bohužel vždy působí neosobně a nevzhledně. Zřejmě tím, že evokuje dobu před rokem 1989. Bylo vystavěno v roce 1974 při rozsáhlé přestavbě zdejšího železničního uzlu na důležité trati 090 Praha – Děčín. Dnes se tu setkává několik regionálních linek, dostanete se odtud do Kladna, Neratovic, Velvar, nebo do Loun. Rozsáhlá čtyřposchoďová panelová budova nového nádraží byla uvedena do provozu po dvouleté výstavbě v roce 1986. Při povodni v roce 2002 bylo nádraží zaplaveno spolu s centrem města. Přístup do budovy stanice je bezbariérový, to bohužel neplatí pro nástupiště. A relatively large station, which unfortunately always affects me impersonally and unsightly. Probably by evoking the period before 1989. It was built in 1974 during the extensive reconstruction of the local railway junction on the important line 090 Prague - Děčín. Today, several regional lines meet here, from here you can get also to Kladno, Neratovice, Velvary, or Louny. The large four-storey panel building of the new station was put into operation after two years of construction in 1986. In 2002, the station was flooded along with the city center. Access to the station building is barrier-free, this unfortunately does not apply to the platform.